Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
площа покриття, що підлягає поточному ремонту складає 2 350 м²
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 083 799,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 55 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26506412 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сербіна Наталя Олександрівна |
| Телефон: | +380482329963 |
| E-mail: | udh@omr.odessa.ua |
| Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
2 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції, шляхом розміщення документів, що підтверджують фінансову спроможність відповідно до вимог п. 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю послуг за процедурою відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт проїжджої частини та тротуарів вулиць і доріг комунальної власності м. Одеси, згідно до переліку № 20/2024», а саме: копію Балансу (форма № 1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий та копію Звіту про фінансові результати (форма № 2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий за останній завершений звітний період.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.