Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2024, 00:00
Поточний ремонт із заміною димової труби в котельні Оситнязької гімназії Новомиргородської міської ради Кіровоградської області (ДК 021:2015 - 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення). Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 271 750,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 358,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Новомиргородська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04055104 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Анастасьєва |
| Телефон: | +380968696247 |
| E-mail: | nadayy1987@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 26000, Україна, Кіровоградська область,Новомиргородський р-н, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7 |
0 |
В тендерній пропозиції учасника ПП «Сервіскуб», який зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу про підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «…Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення. Також, надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасник ПП «Сервіскуб» на виконання в вказаних вимог надали наступні документи: - Довідку про виконання аналогічних договорів вих. № 5 від 15 жовтня 2024 року; - копію договору № 40 від 09.09.2024 року з кошторисною документацією (розрахунками); - копію довідки форми № КБ-3 за вересень 2024 року; - копію акту приймання виконаних робіт форми № КБ-2в за вересень 2024 року. Але подані документи, такі як копія довідки форми № КБ-3 за вересень 2024 року та копія акту приймання виконаних робіт форми № КБ-2в за вересень 2024 року, не підтверджують виконання аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, оскільки Замовник не може однозначно встановити чи дана копія довідки та акт відносяться до наданого аналогічного договору, так як у зазначених документах відсутня повна інформація до якого саме договору вони відносяться. Відтак, ПП «Сервіскуб» надається можливість подати оновлені документи на підтвердження власної відповідності згідно встановленого кваліфікаційного критерію та відповідним вимогам.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.