Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2024, 00:00
Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 490 206,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 451,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
2 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" (надалі – Учасник) на закупівлю Технічне обслуговування та ремонт кондиціонерів (Львівській регіон), код ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-03-004350-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про досвід 1.pdf») та копія договору, копії акту здачі-приймання робіт (надання послуг), лист-відгук від КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ" (файл «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ.PDF»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про досвід 1.pdf») предметом договору №2906-СК від 29.06.2021, укладеного між Учасником та КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ", є «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок», що не відповідає інформації щодо предмету договору, зазначеної у копії договору та листі-відгуку (файл «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ.PDF»), а саме: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів», що є невідповідністю. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації), у тому числі із зазначенням інформації про підписанта договору (посада, ПІБ) та про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Довідка про учасника.pdf»), в яких у п.10 та п.11 замість ім’я та по-батькові директора зазначено його ініціали, що не відповідає вимогам п.10 та 11 розділу VIII тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію передбачену п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, у тому числі уточнену інформацію про предмет договору; уточнені відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.