Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 520 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 600 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стельмащук Олександр Анатолійович |
| Телефон: | 380444652526 |
| E-mail: | stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ДРІЛТЕК ГРУП", що була визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Поточний ремонт дробарки СМД-111), що зареєстрована за номером UA-2024-10-02-011980-a, було виявлено невідповідності у інформації наданій Учасником. А саме: В додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, які подаються учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.5 додатку 2 тендерної документації: Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії оформленої відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації. Відповідно до п.2 додатку 6 до тендерної документації: необхідно в тексті Форми забезпечення тендерної пропозиції частину тексту «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» замінити на «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ДРІЛТЕК ГРУП" міститься банківська гарантія № 381-24 від 08.10.2024, в якій в переліку гарантійних випадків відсутній текст «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей». Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.5 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, яка відповідатиме вимогам, зокрема, п.2. додатку 6 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.