Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 187 762 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 938,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ |
| ЄДРПОУ: | 21661450 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артем Бихало |
| Телефон: | +380442568183 |
| E-mail: | bukhaloai@cvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01133, Україна, м. Київ,місто Київ, площа Лесі Українки,1 |
2 |
1. Надано заповнений та підписаний документ "Тендерна пропозиція" за формою, що міститься у додатку 3 до тендерної документації та містить повну інформацію про послуги (перелік та вартість), проте під час перевірки кожної позиції із переліку послуг, встановлено арифметичну помилку у позиціях 2.2.1 та 2.3.1 колонки «Вартість з ПДВ, грн», просимо привести у відповідність, щоб загальний розрахунок відповідав зазначеній загальній вартості послуг у тендерній пропозиції та в електронній системі закупівель, а саме 179 604,00 грн. 2. Додати копію сертифікату про проходження навчання щодо копіювальної техніки Xerox у виробника або офіційного партнера за кваліфікацією сервісного інженера на інженера з ремонту Стеня С.Г., що зазначений у завантаженій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.