Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2024, 00:00
Запасні частини, які будуть використанні при проведенні ремонту, повинні бути новими, оригінальними або сумісними з даним обладнанням. Учасник при виконанні ремонту відповідає: за достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих, за дотримання правил охорони праці, за своєчасне прибирання робочих місць, за збереження цілісності іншого обладнання, яке знаходиться в зоні виконання послуг. Виконавець протягом терміну дії Договору (до 31.12.2024), у разі поломки обладнання, забезпечує безкоштовну його діагностику шляхом виїздів в лікувальний заклад (не пізніше, чим через 3 доби) після отримання виклику. Гарантія на надані послуги складає 3 місяці.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 107 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 537,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"" |
ЄДРПОУ: | 01280800 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Желізняк Анна |
Телефон: | 380978881236 |
E-mail: | anna.zhelizniak@hotmail.com |
Місцезнаходження: | 53003, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, с.Новомайське, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, БУДИНОК 1А |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.