Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
| ЄДРПОУ: | 20001993 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ssu.gov.ua |
| Контактна особа: | Оксана Леонідівна Мусієнко |
| Телефон: | +380444227606 |
| E-mail: | iste@ssu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення від 07.10.2024 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Легеза Б.В. 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-09-25-003913-a. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг з заправки картриджів, за результатами розкриття тендерних пропозицій в електронній системі «Prozorro», єдиною пропозицією є пропозиція ФОП Легеза Б.В. Уповноважено особою виявлено невідповідності тендерної пропозиції ФОП Легеза Б.В. до вимог тендерної документації: 5.1. Учасник не надав довідку складену у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, з детальним описом конкретних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, що ним пропонується, які мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. 6. Посилання на вимоги тендерної документації затвердженої уповноваженою особою (протокол від 25.09.2024 № 183), щодо яких виявлені невідповідності. 6.1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає надання учасником довідки складеної у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, з детальним описом конкретних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, що ним пропонується, які мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації; 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 7.1. Довідка складена у вигляді порівняльної таблиці за підписом уповноваженої особи Учасника, з детальним описом конкретних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, що ним пропонується, які мають бути не гіршими від технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зазначених Замовником у додатку 3 до тендерної документації. ВИРІШИЛА: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП Легеза Б.В. 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку. Уповноважена особа Марина ПОЛОЗ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.