Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 334 034 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 340,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02145725 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марченко Юлія Вікторівна |
| Телефон: | +380532609554 |
| E-mail: | agentdo112@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Poltava, Sobornosti Street, 36 |
1 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1) У складі тендерної документації Додаток 2 вимагалося: «4. Умови надання послуг Надання послуг з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників здійснюється протягом поточного року окремими партіями відповідно до заявки Замовника, у строк до 1 календарного дня з дати отримання Виконавцем такої заявки згідно з дислокацією закладів освіти. Надати гарантійний лист.» Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не надав гарантійний лист про те, що надання послуг з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників буде здійснюватись протягом поточного року окремими партіями відповідно до заявки Замовника, у строк до 1 календарного дня з дати отримання Виконавцем такої заявки згідно з дислокацією закладів освіти. Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" має надати гарантійний лист про те, що надання послуг з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників буде здійснюватись протягом поточного року окремими партіями відповідно до заявки Замовника, у строк до 1 календарного дня з дати отримання Виконавцем такої заявки згідно з дислокацією закладів освіти. 2) У складі тендерної документації Додаток 2 вимагалося: «Надання послуг з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників здійснюється виключно на пункті технічного обслуговування вогнегасників, виробничого приміщення (приміщення для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників) Виконавця розташованого в адміністративно- територіальних межах Замовника.» Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" у складі своєї пропозиції надав документ «3.1.1. Довідка про матбазу.pdf», у якій зазначено: «Офіс та склад в одному приміщенні (місцезнаходження - 04215, м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, будинок 26, телефон: (050)722-12-09» В Учасника ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" відсутні: пункт технічного обслуговування вогнегасників, виробниче приміщення (приміщення для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників). Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. 3) У складі тендерної документації Додаток 2 вимагалося: «Надання послуг з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників здійснюється виключно на пункті технічного обслуговування вогнегасників, виробничого приміщення (приміщення для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників) Виконавця розташованого в адміністративно- територіальних межах Замовника.» Адміністративно- територіальні межі Замовника – це територіальні межі, в зоні радіусу яких знаходяться об’єкти Замовника, згідно дислокації закладів освіти Полтавської міської ОТГ. Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" у складі своєї пропозиції не надав підтвердження того, що пункт технічного обслуговування вогнегасників, виробничого приміщення (приміщення для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників) будуть розташовані в адміністративно- територіальних межах Замовника. Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" має надати підтвердження того, що пункт технічного обслуговування вогнегасників, виробничого приміщення (приміщення для приймання та зберігання вогнегасників з метою проведення їх технічного обслуговування, а також для зарядження, фарбування, складення та проведення перевірки вогнегасників) будуть розташовані в адміністративно- територіальних межах Замовника. 4) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 2.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність складу, територіально найбільш приближеного до місця надання послуг (береться до уваги специфіка предмету закупівлі) та офісного приміщення: найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене).» Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" у складі своєї пропозиції надав документ «3.1.1. Довідка про матбазу.pdf», у якій зазначено: «Офіс та склад в одному приміщенні (місцезнаходження - 04215, м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, будинок 26, телефон: (050)722-12-09». Склад знаходиться в м. Київ, а це НЕ територіально найбільш приближеного до місця надання послуг (береться до уваги специфіка предмету закупівлі). Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" має виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиції. Також Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" має надати пояснення, яким чином склад і офіс можуть знаходитись в одному приміщенні площею 10 м. кв. та чи створені належні, безпечні і здорові умови праці працівників, що передбачено Конституцією України (ч. 4 ст. 43), ст. 153 Кодексу законів про працю України, ст. 6 та ч. 1 ст. 13 Закону України “Про охорону праці”. 5) У складі тендерної документації Додаток 2 Замовник вимагав: «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копія довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата), надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами).» Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" у складі своєї тендерної пропозиції надає документ «2.1.Довідка аналогічні договори.pdf», у якому відсутнє посилання в мережі Інтернет на сторінку, що відображає інформацію із оприлюдненими договором. Учасник ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" має надати посилання в мережі Інтернет на сторінку, що відображає інформацію із оприлюдненими аналогічним договором. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.