Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 454 120 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 540 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
| ЄДРПОУ: | 00699690 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vetlabresearch.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Телевна Людмила |
| Телефон: | +0442433755 |
| E-mail: | televnayaexpert@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03151, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Донецька, 30 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІЖГАЛУЗЕВИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС «НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ» виявлено невідповідність: Так, пунктами 2-9 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції передбачено надання наступних документів: «2. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, шляхом надання учасником листа в довільній формі, що підтверджує спроможність надання послуг зазначених у Таблиці 1. 3. Учасник повинен надати копію сертифікату виробника обладнання на право обслуговування обладнання зазначеного в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Учасник повинен надати копію свідоцтва про повірку обладнання, необхідного для надання послуг. 5. Документація, у відповідності до якої повинні бути надані послуги: – стандарту European Standard EN 12469:2000 в частині Annex G, Chapters G.3.2., G4; Annex H, Chapter H.3.; Annex K, Chapter K.3; – технічна документація виробника обладнання в частині періодичного профілактичного сервісного обслуговування, що має на меті контроль та забезпечення функціональності відповідно до вимог названого стандарту і технічних параметрів виробників, зазначених в інструкціях та правил їх сервісного обслуговування. 6. Інформаційна довідка, (повне найменування та місцезнаходження, контактні номери телефонів) про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із зазначенням найменування (виду) послуг, до надання яких залучатиметься кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядників/співвиконавців. 7. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі. 8. Згоду з істотними умовами договору (що зазначені в тендерній документації в розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю»), які обов’язково включаються до договору про закупівлю, на фірмовому бланку за підписом посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (у разі її використання). 9. Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проєктом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту договору.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.