Період оскарження умов закупівлі - по 17-09-2024, 00:00
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Детальна інформація у тендерній документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 405 977,41 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 029,89 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Скробач О. М. |
Телефон: | 0322263022 |
E-mail: | tender@railway.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.09.2024 №09/24-18/02, не містить імені та по батькові кожного працівника, який зазначений у довідці, та не містить інформації щодо освіти та/або фаху, та/або професії. У довідці вказано прізвища та ініціали таких працівників, а саме: Оропай А.Г., Кирик Р.М., Мінченко П.А., Нагорний С.В., Бурик Р.В., та їх статус як працівників в організації - посади. 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; пункт 2 розділу I «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації». 2) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка складена відповідно до рекомендованої форми, наведеної у пункті 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям» Додатку 1, із обов’язковим зазначенням ПІБ (прізвища, ім’я, по батькові) кожного працівника (Оропая А.Г., Кирика Р.М., Мінченка П.А., Нагорного С.В., Бурика Р.В.), та інформації щодо освіти та/або фаху, та/або професії цих працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.