Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 230 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 152 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Таращанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44035446 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Фещенко |
| Телефон: | +380456653360, +380966899095 |
| E-mail: | vo_tar@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09501, Україна, Київська область,Таращанський р-н, місто Тараща, вул.Шевченка, будинок 16 |
6 |
1) перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) не вказано суми виконання договору; - відсутні сканкопії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - проєкт договору, наданий Учасником в складі тендерної пропозиції, не відповідає проєкту договору наданої Замовником в Додатку 5 Тендерної документації (далі – ТД); - відсутній Лист-згода на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 6) від уповноваженої особи Учасника. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - п. 1 Таблиці Додатку 1 ТД, - абз. 2 п. 3 Таблиці Додатку 1 ТД, - п. 2.13 Додатку 7 ТД, - п. 2.15 Додатку 7 ТД. 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) (не менше одного договору), у якій має бути вказана наступна інформація: номер та дата укладеного договору, предмет договору/закупівлі, сума виконання договору; - сканкопії Посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці вказаних в довідці працівників; - проєкт договору про закупівлю (відповідно до Додатку 5); - лист-згода на обробку персональних даних (відповідно до Додатку 6) від уповноваженої особи Учасника.
1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутні сканкопії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - інформація по Договору на виконання планового технічного обслуговування газових приладів та теплотехнічного обладнання котелень № 65 від 13.02.2023 р., надана Учасником в Довідці про виконання аналогічних договорів, не відповідає документам наданим на її підтвердження, а саме: суми актів виконання робіт (надання послуг) не відповідають інформації в Довідці та Додатковій угоді №2 до Договору, дати актів виконаних робіт (надання послуг) за квітень та грудень 2023 року не відповідають датам вказаним у Додатку 2 до Договору 65 від 13.02.2023 р.; - відсутнє свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку на додану вартість; - Назва розділу 4 Проєкту договору, надана Учасником, не відповідає назві проєкту договору наданої Замовником в Додатку 5 Тендерної документації (далі – ТД). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - абз. 2 п. 3 Таблиці Додатку 1 ТД, - п. 1 Таблиці Додатку 1 ТД, - п. 2.2. Додатку 7 ТД, - п. 2.13 Додатку 7 ТД. 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - сканкопії Посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці вказаних працівників; - на підтвердження вказаної інформації в Довідці про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) щодо Договору на виконання планового технічного обслуговування газових приладів та теплотехнічного обладнання котелень № 65 від 13.02.2023 р. надати копії: договору (з додатками та додатковими угодами), актів виконаних робіт; - свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість; - проєкт договору про закупівлю (відповідно до Додатку 5).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.