Період оскарження умов закупівлі - по 11-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 491 969,69 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 84 919,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
ЄДРПОУ: | 03359018 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Титаренко |
Телефон: | +380442862547 |
E-mail: | tender@kasm.com.ua |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область,м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
4 |
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 17.09.2024 № 390 під час розгляду тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ЛІФТ-3» по закупівлі за предметом «Послуги з технічного обслуговування ліфтів за кодом ДК 021:2015 - 50750000-7 (послуги з ремонту ліфтів з шахтами на балансових об’єктах підприємства «Київавтошляхміст» в м. Києві)» було виявлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 8 Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкти на яких планується надання послуг, а також отримати інформацію для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єктах покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єктів Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єктів складається Акт огляду об’єктів в довільній формі про огляд об’єктів, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Дочірнім підприємством «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ЛІФТ-3» в складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа щодо відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою та витрат на відвідування об’єктів. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Розділу 2 Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати скановану довідку, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою. Відповідно до підпункту 1.2.3 пункту 1.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, На підтвердження наявності зазначених у довідці працівників відповідно пункту 1.2.1 Учасник повинен надати: - для штатних працівників – накази про призначення на посаду або накази про сумісництво; - для найманих працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю – трудові договори або контракти або інші документи, передбачені чинним законодавством України. Дочірнім підприємством «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ЛІФТ-3» в складі тендерної пропозиції надано довідку № 22 від 11 вересня 2024 року в якій зазначено про наявність начальника дільниці Злотника Олександра Миколайовича, що не відповідає інформації у наказі по особовому складу від 10 липня 2017 року № 40-К в частині займаній посаді, а також зазначено посаду інженер-проектувальник, виробництво будівельних виробів та конструкцій Леонової Тетяни Василівни, що не відповідає інформації у наказі по особовому складу від 16.04.2024 № 17-к в частині займаній посаді. Крім того, Дочірнім підприємством «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ЛІФТ-3» в складі тендерної пропозиції не надано наказу про призначення на посаду начальника відділу з охорони праці Карпенка Сергія Олександровича, а також надано наказ від 29.07.2019 № 30-к на прийняття Сизоненка Григорія Володимировича на посаду електромеханіка з ліфтів в якому відсутній підпис в графі «З наказом ознайомлений». На підставі викладеного розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, які виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ЛІФТ-3» по закупівлі № UA-2024-09-06-009996-a, а саме надання Дочірнім підприємством «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «ЛІФТ-3» гарантійний лист щодо відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою та витрати на відвідування об’єктів; довідку, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, складена за встановленою формою; накази про призначення на посаду або накази про сумісництво.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.