Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2024, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Зміни до плану проведено відповідно до потреби. Для належного функціонування та використання приміщення за адресою м. Світлицького, 28-А, а саме для переміщення (в тому числі безпечного переміщення) особового складу митниці, орендарів інших працівників будівлі та відвідувачів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 25 066,67 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 125,34 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ |
ЄДРПОУ: | 44029610 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Березкіна Інна |
Телефон: | 0958857598 |
E-mail: | em.mtz@customs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04215, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Світлицького, 28 А |
1 |
Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та враховуючи пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) прийнято рішення Уповноваженої особи від 16 вересня 2024 року про розміщення повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах наданих ПрАТ "ОТІС". Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 09.09.2024 № 3/2, аналогічний договір на надання послуг з технічного обслуговування ліфтів від 25.03.2022 № Д-8 та відгук від 24.03.2023 № 356, згідно з якими між ПрАТ "ОТІС" та Державна установа «Національний інститут хірургії та трансплантології ім. О.О. Шалімова» Національної академії медичних наук України в період з 25.03.2022 по 31.12.2022 був заключений договір від 25.03.2022 № Д-8 на суму 131472,00 з ПДВ. Учасник ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надав акти на виконання вище вказаного договору на загальну суму 96741,60 грн. з ПДВ. Тобто повне виконання договору на зазначену в ньому суму не підтверджено. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічнного/их за предметом закупівлі договорів. - не менше 1 копії повністю виконаного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з документами які підтверджують його виконання(акт надання послуг тощо)» Дана вимога розміщена в рядку 1 таблиці 1 на сторінці 1, Додатку 1 до тендерної документації та в пункті 2 таблиці 1 додатку 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог рядка 1 таблиці 1 на сторінці 1, Додатку 1 та рядку 2 таблиці 1 до тендерної документації повинен надати - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічнного/их за предметом закупівлі договорів. - не менше 1 копії повністю виконаного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з документами які підтверджують його виконання(акт надання послуг тощо) або пояснення щодо різниці в загальній сумі договору та наданих актах в тендерній пропозиції. 2. Учасник ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції не надав фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період. Останнім звітним періодом для ПрАТ "ОТІС" на час подання пропозиції є перше півріччя 2024 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.» Дана вимога розміщена в рядку 4 таблиці 1 на сторінці 1 Додатку 1 до тендерної документації та в пункті 6 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, рядка 4 таблиці 1 на сторінці 1 Додатку 1 до тендерної документації та в пункті 6 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації повинен надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» за останній звітний період, а саме за перше півріччя 2024 року. 3. Учасником ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за запитом від 26.06.2024 за кодом 625544917298 у якому відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції «Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи) сформована не раніше 2024 року.» Дана вимога розміщена в рядку 7 таблиці 1 на сторінці 1, Додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, рядка 7 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації повинен надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи) сформована не раніше 2024 року. Відповідно до рядка 16 таблиці 1 додатку 8 до тендерної документації, у разі якщо учасник не подає Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, учасник надає довідку, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. 4. Учасником ПрАТ "ОТІС" у складі тендерної пропозиції надано форму тендерної пропозиції «Цінова пропозиція» від 09.09.2024 № 3/9 у якій в тексті зазначено суму пропозиції 25065,60 з ПДВ або без ПДВ, в таблиці зазначено суму 22400,00 з ПДВ/без ПДВ. Тобто невизначена початкова ціна та чи включає вона ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” (додаток 5 до тендерної документації)» Дана вимога розміщена в рядку 13 таблиці 1 на сторінці 2, Додатку 8 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ОТІС" відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, в рядку 13 таблиці 1 на сторінці 2, Додатку 8 до тендерної документації повинен надати ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (додаток 5 до тендерної документації)» з зазначенням початкової суми та вказати чи включає дана сума ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.