Період оскарження умов закупівлі - по 09-09-2024, 00:00
Термін надання послуг зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 16 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 165 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Дегтярева |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | n.degtiareva@patrol.police.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Учасника ФОП «ГРИГОРЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ»: - не надано Установчі документи учасника – копії документів (всіх сторінок паспорта), які ідентифікують особу учасника, місце її реєстрації та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера); - не надано Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - не надано довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); - надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів без копії договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується) та документальне підтвердження їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами); - не надано гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів надання послуг, що є предметом закупівлі – 10 (десять) робочих днів з дня надходження заявки. . Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП «ГРИГОРЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ» потрібно надати документи (дозавантажити до тендерної пропозиції) відповідно до зазначених вимог, а саме: - Установчі документи учасника – копії документів (всіх сторінок паспорта), які ідентифікують особу учасника, місце її реєстрації та довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - довідку, складену самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме про: а) місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) - для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою ніж керівник; г) форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - копії договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) (із зазначенням назви Замовника(ів), ЄДРПОУ, контактного телефону особи Замовника(ів), назви та кількості товару, що закуповується), з документальним підтвердженням їх виконання (копії актів або видаткових накладних щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами), відповідно до пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - гарантійний лист щодо дотримання Учасником термінів надання послуг, що є предметом закупівлі – 10 (десять) робочих днів з дня надходження заявки, відповідно до пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.