Закупівлю оголошено - 02-09-2024, 14:04. Дата останніх змін - 10-10-2024, 16:46

Послуги з повірки ЗВТ (Манометри, мановакуумметри)

Послуги з повірки ЗВТ (Манометри, мановакуумметри) ... Державна закупівля - UA-2024-09-02-005348-a Послуги з повірки ЗВТ (Манометри, мановакуумметри) від замовника Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" від 9/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-02-005348-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-01-000182-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-09-2024, 14:04
по 06-09-2024, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-09-2024, 13:00
по 11-09-2024, 13:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-09-2024, 14:16
по 12-09-2024, 14:39

50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
113983.49
113 983,49 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:569,92 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Закарпатська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:45365917 Досьє YouControl
Контактна особа:Владислав Сидоренко
Телефон:+380677884685
E-mail:v.sydorenko@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вулиця Погорєлова Володимира, будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з повірки ЗВТ (Маномет ...
113 983,49 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-09-2024, 14:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з повірки ЗВТ (Манометри, мановакуумметри)

2 352
послуга
Україна Відповідно до документації
з 23-09-2024 по 31-12-2024
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ДП Івано-Франківськстандартметрологія   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 127, 76007, Малісевич Віталій Васильович
Остаточна пропозиція:
56 910 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
99 048 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-10-2024, 15:43

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-09-24, 10:46:47
24

У порядку 24 годин для усунення невідповідностей, та у зв’язку із продовженням терміну розгляду пропозиції на підставі періоду отримання внутрішніх висновків учасника: 1. Відповідно до таблиці 1 пункту 1.3 Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає «1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). Учасник ДП «Івано-Франківськстандартметрологія» не надав документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2. Відповідно до Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає : «7. Вартість Послуг, що надаються Виконавцем, повинна бути розрахована відповідно до Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865) на підставі норм часу на їх виконання та вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу - одного людино-дня (людино-години). Витрати, що не враховані у вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу та пов’язані з виконанням конкретних робіт (витрати на відрядження основних виконавців, здійснення транспортних платежів тощо) мають бути враховані у вартості послуг (робіт). На підтвердження відповідності пропозиції вимогам нормативно-правового акту, зазначеного у цьому пункті, Переможець повинен надати розрахунок (калькуляцію) вартості послуг (робіт) з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, затверджений керівником Переможця , відповідального за обґрунтованість визначення вартості Послуг.» Учасник ДП «Івано-Франківськстандартметрологія» не надав розрахунки відповідно до Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт 3.Відповідно до таблиці 1 пункту 1.2 Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає «.1.1.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.2.На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі..» Учасник ДП «Івано-Франківськстандартметрологія» не надав документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально Учасник ДП «Івано-Франківськстандартметрологія» повинен надати: 1) На виконання вимог таблиці 1 пункту 1.3 Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі учасник надає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2) На виконання вимог Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі учасник повинен надати розрахунки відповідно до Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт 3 На виконання вимог таблиці 1 пункту 1.2 Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі учасник надає Документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-10-24, 10:46:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-09-02-005348-a-b1
Номер договору:
ЗкФ/100/15.1-Р-НД-6 24
Дата підписання договору:
10-10-2024, 16:42
Строк дії договору:
з 10-10-2024 по 31-12-2024
56 910 UAH
Ціна договору
47 425 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ТУРА, будинок 75, 68100, Микола Петрище
Остаточна пропозиція:
56 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
98 784 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-09-24, 13:07:26
24

У порядку 24 годин для усунення невідповідностей, та у зв’язку з продовженням терміну розгляду пропозиції на підставі періоду отримання внутрішніх висновків учасника: 1. Відповідно до таблиці 2 пункту 2.5 Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, передбачено, що учасник надає «Заповнений у повному обсязі та підписаний уповноваженою особою учасника і скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента — юридичної особи або опитувальник контрагента — фізичної особи (Додатки 6, 7). (Підписаний і завірений печаткою (у разі наявності) на кожній сторінці, крім першої)». Учасник ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" надав опитувальник контрагента — юридичної особи, але не підписав і не завірив його печаткою на кожній сторінці, крім першої. 2. Відповідно до таблиці 1 пункту 1.3 Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, передбачено, що учасник надає: «1.2. До довідки додається документ на кожного працівника (у документі мають бути зазначені прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, що засвідчує можливість використання його праці учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг, копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка із записом про прийом на роботу) або інший документ)». Учасник ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" не надав документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, що засвідчують можливість використання їх праці. 3. Відповідно до Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає: «7. Вартість послуг, що надаються виконавцем, повинна бути розрахована відповідно до Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865) на підставі норм часу на їх виконання та вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу — одного людино-дня (людино-години). Витрати, що не враховані у вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу та пов'язані з виконанням конкретних робіт (витрати на відрядження основних виконавців, здійснення транспортних платежів тощо), повинні бути враховані у вартості послуг (робіт). На підтвердження відповідності пропозиції вимогам нормативно-правового акта, зазначеного в цьому пункті, переможець повинен надати розрахунок (калькуляцію) вартості послуг (робіт) з проведення повірки засобів вимірювальної техніки, затверджений керівником переможця, відповідального за обґрунтованість визначення вартості послуг». Учасник ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" не надав розрахунки відповідно до Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. 4. Відповідно до таблиці 1 пункту 1.2 Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає: «1.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, що підтверджують право власності/володіння/користування відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт/поставки товару, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії чи іншого документа, що підтверджує право використання технологій». Учасник ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" не надав документи на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Учасник ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" повинен надати: 1. Опитувальник контрагента — юридичної особи або фізичної особи (Додатки 6, 7) — підписаний і завірений печаткою (у разі наявності) на кожній сторінці, крім першої, згідно таблиці 2 пункту 2.5 Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі. 2. Документи на кожного працівника, зазначеного в довідці, що засвідчують можливість використання праці згідно таблиці 1 пункту 1.3 Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі. 3. Розрахунки відповідно до Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на виконання вимоги до Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі. 4. Документи, що підтверджують право власності/володіння/користування відповідним майном, згідно до таблиці 1 пункту 1.2 Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-09-24, 13:07:26

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
56 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
98 784 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ДП Івано-Франківськстандартметрологія   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
56 910 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
99 048 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-09-2024, 14:05:25
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-09-2024, 14:04:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-09-2024, 14:04:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-09-2024, 14:04:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-09-2024, 14:04:22
        Інший
        публічнийЕкспортовано:02-09-2024, 14:04:22
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ