Період оскарження умов закупівлі - по 03-09-2024, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 030 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
| Телефон: | +380563712767 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
1 |
ПРОТОКОЛ № 83/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 09 вересня 2024 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ, поданої для участі у процедурі закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Запорізькій області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-08-29-008142-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 29.08.2024 в системі електронних закупівель за № UA-2024-08-29-008142-a було оголошено процедуру закупівлі послуг згідно код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Запорізькій області). 06.09.2024 електронна система закупівель № UA-2024-08-29-008142-a перейшла у статус «Кваліфікація переможця», оскільки для участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію, а саме від: Керуючись пунктом 36 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ, виявила наступне. Абзацом 2 пункту 13 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність власного сервісного центру з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки в м. Запоріжжі або договір про співробітництво з центром технічного обслуговування і ремонту офісної техніки в м. Запоріжжі, із зазначенням адреси сервісного центру, предмету договору, замовника та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон уповноваженої особи). У складі тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТРЕТЬЯК ІРИНИ ВІКТОРІВНИ надано довідку про наявність сервісного центру у м. Запоріжжя, але у складі якої відсутня інформація щодо прізвища та контактного телефон уповноваженої особи сервісного центру, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність власного сервісного центру з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки в м. Запоріжжі, підготовлену відповідно до вимог тендерної документації в цій частині. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ТРЕТЬЯК ІРИНОЮ ВІКТОРІВНОЮ помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ФІЗИЧНІЙ ОСОБІ-ПІДПРИЄМЦЮ ТРЕТЬЯК ІРИНІ ВІКТОРІВНІ, протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з заправки картриджів та поточного ремонту копіювальної техніки по Запорізькій області), оголошення про проведення якої розміщене в системі електронних закупівель за № UA-2024-08-29-008142-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.