Закупівлю оголошено - 29-08-2024, 14:30. Дата останніх змін - 29-08-2024, 14:30

Послуги з налагодження мереж теплопостачання

Державна закупівля - UA-2024-08-29-006469-a Послуги з налагодження мереж теплопостачання від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 8/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-29-006469-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-21-002043-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-08-2024, 14:30
по 06-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-08-2024, 14:30
по 09-09-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з налагодження мереж теплопостачання за кодом ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний), вул. Берегова, 11, м. Южне, Одеської обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 30 календарних днів з моменту надання заявки Замовником, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 180 000,00 грн. без ПДВ / 216 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.09.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг наданих послуг (якщо Виконавець є платником ПДВ). Оплата за наданні Послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (якщо Виконавець не є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
180000
180 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:900,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Верстак Тетяна Віталіївна
Телефон:380487381765
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з налагодження мереж т ...
180 000,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з налагодження мереж теплопостачання

1
послуга
65481 Україна Одеська область Южне вул. Берегова, 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний),
по 31-12-2024
50720000-8
Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-08-2024, 14:30:30
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-08-2024, 14:30:23
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-08-2024, 14:30:23
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з налагодження мереж теплопостачання
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
Способи підтвердження:
Документ
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази , Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власного/залученого обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці зазначити інформацію щодо наявності сертифікованої електротехнічної лабораторії, приборів/пристроїв/обладнання з наданням сканованих копій оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій (чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) сертифікатів/свідоцтв/тощо повірки на дані прибори/пристрої/обладнання (необхідних для виконання послуг) та відповідного свідоцтва/сертифікату/тощо на дану електротехнічну лабораторію. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власного обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з налагодження мереж теплопостачання
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
Способи підтвердження:
Документ
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (в тому числі, але не виключно, про наявність електромонтера(ів) (працівника(ів)) з ремонту та обслуговуванню електроустаткування (не менш ніж ІІІ група до 1000 В), слюсаря(ів) (працівника(ів))з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з налагодження мереж теплопостачання
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-08-2024, 14:30:23
Способи підтвердження:
Документ
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням найменування та адреси замовника(ів), предмету закупівлі за договором (договорами) та/або предмету договору (договорів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завірена(і) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ