Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 783 333,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 833,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 500 UAH |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стельмащук Олександр Анатолійович |
| Телефон: | 380444652526 |
| E-mail: | stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
28.08.2024 р. від ініціатора закупівлі отримано службову записку від 28.08.2024р. №УО1-381 з інформацією про помилкове зазначення очікуваної вартості в закупівлі ЦУП-24П_125_ВО: Поточний ремонт конвеєра №4, що оприлюднена на веб-порталі уповноваженого органу за номером UA-2024-08-27-010647-a, та неможливістю усунення цього порушення. Відповідно до п./п 2 п.50 Особливостей замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вирішено, керуючись п./п 2 п.50 Особливостей, відмінити процедуру закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 28-08-2024, 16:52 по 08-09-2024, 00:00
Документи: