Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 299 908,16 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 999,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://swrailway.gov.ua |
| Контактна особа: | Ігор Климчук |
| Телефон: | +380444654619 |
| E-mail: | klimchuk@sw.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ТАВРИДА ЕЛЕКТРИК ДНІПРО" у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту обладнання ТП-1 Жуляни Код ДК 021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-010362-a І. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно до п.3. Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання. Учасник повинен отримати даний витяг в порядку, передбаченому частиною першою розділу ІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 р. № 1657/5, а саме: - шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг, нотаріуса; або - в електронному вигляді через портал електронних сервісів Міністерства юстиції України. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Витяг (файл pdf 3.3. Витяг з ЄДР від 26.08.2024) отриманий не у спосіб, зазначений у п.3. Додатку 4 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Витяг з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. ІІ. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного договору (далі – Довідка аналогічний договір), із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку аналогічний договір (файл pdf 2.1. Довідка про аналогічні договори) з інформацією про договір без зазначення номера і дати укладання договору та суми договору. Слід зазначити що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи на зазначений договір у Довідці аналогічний договір що підтверджують виконання аналогічного*, раніше укладеного договору, що не відповідає вимогам п.п. 1.2.; 1.3.; 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Довідку аналогічний договір складену у відповідності до вимог п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації з усіма підтверджуючими документами у відповідності до вимог п.п. 1.2.; 1.3.; 1.4 Додатку 3 до Тендерної документації. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД» у тендерній пропозиції на закупівлю Послуги з ремонту обладнання ТП-1 Жуляни Код ДК 021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-010362-a І. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.3. Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Витяг), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Витяг (файл pdf 9 Витяг з ЄДР 18.04.2024) сформований раніше 30 днів відносно дати його подання. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Витяг з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 днів відносно дати його подання у відповідності до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. ІІ. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.4. Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати Довідку з відомостями про учасника за встановленою формою 1 (далі – Довідка). Форма довідки 1 Відомості про учасника 1. Повна назва учасника: ___________________________________________________________ 2. Статус учасника (виробник/надавач послуг/виконавець робіт, посередник, дистриб’ютор тощо)______________________________________________________________________________ 3. Юридична адреса: _______________________________________________________________ 4. Поштова адреса: ________________________________________________________________ 5. Банківські реквізити обслуговуючого банку: ________________________________________ 6. Код ЄДРПОУ: __________________________________________________________________ 7. Індивідуальний податковий номер: ________________________________________________ 8. Статус платника податку: ________________________________________________________ 9. Контактний номер телефону (телефаксу): ___________________________________________ 10. Е-mail: ________________________________________________________________________ 11. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.): _________________________________________ 12. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.): _______________________________ 13. Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.): 14. Відомості про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи із зазначенням наступної інформації: прізвища, ім’я, по-батькові (за наявності), дати народження, країни громадянства, адреси бенефіціара__________________________________________________ 15. На учасника не розповсюджуються норми Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції» та відповідних чинних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з яким заборонено здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). 16. Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника не надано Довідку. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Довідку складену у відповідності до вимог п.4. Додатку 4 до Тендерної документації. ІІІ. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного договору (далі – Довідка аналогічний договір), із зазначенням: - найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника (представника) контрагента (замовника); - номер та дата укладення договору, предмет договору та строк дії договору; - сума договору, грн.; - інша інформація, яку учасник вважає за потрібну. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника пропозиції не надано Довідку аналогічний договір. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме Довідку аналогічний договір складену у відповідності до вимог п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації. ІV. Вимога 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з п.1.2. Додатку 3 до Тендерної документації учасник в підтвердження відповідності кваліфікаційного критерія повинен надати Сканкопiю (ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (далі – Копія (ії) аналогічного (их) договору (ів)). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника надано Копії аналогічних договорів) (файл pdf АД РЗ 2023 КР Трамвай та файл pdf АД РЗ 2023 Славутич енергоатом), що не є аналогічним до предмету закупівлі договором у трактуванні, що слід розуміти під аналогічним договором відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи у строк, визначений Особливостями, а саме документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію у відповідності до вимог Додатку 3 до Тендерної документації. Уповноважена особа КЕП/УЕП/Підпис Ігор КЛИМЧУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.