Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 70 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості |
| ЄДРПОУ: | 21087175 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Матусевич Ольга |
| Телефон: | 380633256447 |
| E-mail: | yoolga22062020@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Пирогова, буд. 8 |
2 |
1)Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФОП "ІВАНЧУК СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" було виявлено деякі невідповідності в інформації виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1)Перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації (також пункту 2 Додатку 7 до тендерної документації, а саме: Інша необхідна інформація та документи (пункт 2)) замовник для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції повинен надати окрім ідентифікаційного коду та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (свідоцтво про реєстрацію, витяг) копію паспорту; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Підпункт 2 пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації (також пункт 2 Додатку 7 до тендерної документації, а саме: Інша необхідна інформація та документи (пункт 2). Посилання на норму Закону «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі-Особливості): п.1 ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзац 5 пп.2 пункту 44 Особливостей. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин необхідні документи для виправлення: копії паспорту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.