Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Північний офіс Держаудитслужби |
| ЄДРПОУ: | 40479560 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Лоза |
| Телефон: | +380972298402 |
| E-mail: | zakupivli.26@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Згідно з п. 1 Розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації визначена вимога щодо подачі інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до ТД, а саме: Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі; 1.1.3. копії/ю документів/а (акти приймання-передачі наданих послуг) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником надані відповідні підтвердні документи. Однак у наданому Акті здачі-прийняття робіт (надання послуг) № ОУ-0 251000 від 26 жовтня 2022 зазначено лише про виконання «заправки картриджів», однак не зрозуміло, чи має Учасник досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) саме з регенерації картриджів, як зазначено у найменуванні предмета закупівлі. Відповідно до пп. 2.1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надається Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність обладнання, його перелік та кількість для надання послуг, визначених у технічних вимогах, завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки). Учасником надана довідка, однак без зазначення кількості обладнання для надання послуг, визначених у технічних вимогах. 2) Окрім того, згідно того ж пункту 1 Розділу "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації встановлена вимога щодо подання Учасником тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації: «Учасник не повинен відступати від наведеної форми». Тендерна пропозиція Учасника складена не у відповідності до зазначеної форми, а саме: у таблиці «Відомості про учасника» не зазначена поштова адреса (місцезнаходження) Учасника. Для усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, надати: 1) Довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі; копії/ю документів/а (акти приймання-передачі наданих послуг) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, згідно із найменуванням предмета закупівлі; 2) Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність обладнання, його перелік та КІЛЬКІСТЬ для надання послуг, визначених у технічних вимогах, завірена підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки); 3) Тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.