Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2024, 00:00
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 003 064,37 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 015,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Скробач О. М. |
| Телефон: | 0322263022 |
| E-mail: | tender@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІГРАФ-ГРУП" (далі ТОВ "ПОЛІГРАФ-ГРУП") повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) та документ(и), що підтверджує(ють) виконання такого договору (акт(и) про надання (виконання) послуг тощо), а також надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання учасником такого договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів або копіювально-розмножувальної техніки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛІГРАФ-ГРУП» містяться, зокрема: - договір про надання послуг № 26102020 від 26 жовтня 2020 року (файл Договір павлова.pdf) з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕЦЬ Павлова Юлія Олександрівна, предмет - послуги згідно коду ДК 021:2015 - 50310000-1 з технічного обслуговування i ремонту офісної техніки: заправка та регенерація картриджів; ремонт копіювальної техніки; ремонт комп’ютерної техніки. Замовник зобов’язується прийняти виконані роботи по Акту і оплатити Виконавцю кошти згідно з умовами цього Договору; - Акт № 250 від 26 жовтня 2020 року (файл Павлова акт.pdf) про виконані Виконавцем роботи (надані такі послуги) згідно договору № 26102020 від 26 жовтня 2020 року, зокрема: «Заправка картриджа», «Регенерація картриджа», «Ремонт принтера», «Заправка картриджа HP LJ 55X», «Регенерація кольорового картриджа», «Ремонт принтера», «Регенерація картриджа HP LJ 17a», «Заправка кольорового картриджа», «Ремонт принтера»; - Лист-відгук ФОП Павлова Юлія Олександрівна від 13.11.2021р (файл Відгук Павлова.pdf) де зазначено, зокрема: «ФОП Павлова Юлія Олександрівна співпрацює ТОВ «ПОЛІГРАФ ГРУП» протягом кількох років. Заключила договір № 26102020 від 26 жовтня 2020 р. з даним підприємством. Можу порекомендувати даного постачальника адже ТОВ «ПОЛІГРАФ ГРУП» надає якісний та кваліфікований сервіс, надає швидку та надійну заправку картриджів, здійснює якісний ремонт оргтехніки, копіювальної техніки.» Разом з тим, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛІГРАФ ГРУП» договір про надання послуг № 26102020 від 26 жовтня 2020 року не є аналогічними у розумінні умов тендерної документації, оскільки не підтверджує надання послуги з відновлення картриджів до принтерів або копіювально-розмножувальної техніки. 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; п.1 розділу I «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації». 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) та документ(и), що підтверджує(ють) виконання такого договору (акт(и) про надання (виконання) послуг тощо), а також надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання учасником такого договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів або копіювально-розмножувальної техніки. Аналогічний за предметом закупівлі договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Достатнім буде вважатися надання підтверджуючого(их) документа(ів) у спосіб, встановлений тендерною документацією щодо одного договору.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі ФОП Орлов О.В.) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) та документ(и), що підтверджує(ють) виконання такого договору (акт(и) про надання (виконання) послуг тощо), а також надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання учасником такого договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів або копіювально-розмножувальної техніки. У складі тендерної пропозиції ФОП Орлов О.В. містяться, зокрема: - договір про надання послуг №1212-2023 від 15 листопада 2023 року (файл Аналогічний договір ВКП Робочий одяг Орлов О.В. (1).pdf) з ТОВАРИСТВОМ 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ «ВКП РОБОЧИЙ ОДЯГ», предмет - послуги за ДК 021:2015 - 50310000-1 з технічного обслуговування i ремонту офісної обчислювальної техніки, а саме: перезарядка та технічне обслуговування картриджiв/вiдновлення картриджів (поточний ремонт техніки та технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, багатофункціональних пристроїв, серверів, монiторiв, системних блоків, факсів та iн., перезарядки струменевих картриджів, ремонт та калібрування джерел безперебійного живлення, поточний ремонт i технічне обслуговування комп'ютерного обладнання, периферійного обладнання. Сторони погодились, що під послугами з поточного ремонту та технічного обслуговування обладнання Замовника на умовах цього Договору слід розуміти виконання комплексу робіт надання послуг з метою забезпечення якісної i безперебійної роботи обладнання Замовника. Замовник сплачує Виконавцю за надані послуги за цінами, визначеними у Специфiкацiї (додаток № 1 до Договору № 1212-2023 від 15.11.2023), яка є невід’ємною частиною Договору, та містить серед іншого наступні назви: «Перезарядка картриджів Canon 725», «Відновлення картриджів (технічне обслуговування картриджів) Canon 725», «Перезарядка картриджів Samsung MLТ-D111S», «Відновлення картриджів (технічне обслуговування картриджів) Samsung MLT- D111S», «Перезарядка картриджів Canon C-EXV 14»; - Акт здачi-прийняття робіт (надання послуг) № О-00002972 від 26.12.2023 про проведені Виконавцем роботи (надані такі послуги) згідно договору №1212-2023 вiд 15.11.2023 року, зокрема: «Перезарядка картриджів Canon 725», «Відновлення картриджів (технічне обслуговування шт картриджів) Canon 725», «Перезарядка картриджiв Samsung MLТ-D111S», «Відновлення картриджів (технічне обслуговування шт картриджів) Samsung MLT- D111S, Перезарядка картриджів Canon C-EXV 14»; - Лист-відгук ТОВ «ВКП РОБОЧИЙ ОДЯГ» де зазначено, зокрема: «Даним листом ТОВ «ВКП РОБОЧИЙ ОДЯГ» інформує, що ФIЗИЧНА ОСОБА ПIДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 3022411795) (Місце знаходження: 61052, м. Харків, вул. Полтавський шлях, 23/25) за договором №1212-2023, термін виконання договору від 15.11.2023 року до 31.12.2023 року, були надані послуги: за ДК 021:2015 - 50310000-1 з технічного обслуговування i ремонту офісної обчислювальної техніки, а•саме: перезарядка та технічне обслуговування картриджiв/вiдновлення картриджів (поточний ремонт техніки та технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, багатофункціональних пристроїв, серверів, монiторiв, системних блоків, факсів та iн., перезарядки струменевих картриджів, відновлення картриджів ремонт та калібрування джерел безперебійного живлення, поточний ремонт i технічне обслуговування комп'ютерного обладнання, периферійного обладнання). Разом з тим, наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Орлов О.В. договір про надання послуг №1212-2023 від 15 листопада 2023 року не є аналогічними у розумінні умов тендерної документації, оскільки не підтверджує надання послуги з заправки картриджів до принтерів або копіювально-розмножувальної техніки. 2) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; п.1 розділу I «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) та документ(и), що підтверджує(ють) виконання такого договору (акт(и) про надання (виконання) послуг тощо), а також надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання учасником такого договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів або копіювально-розмножувальної техніки. Аналогічний за предметом закупівлі договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Достатнім буде вважатися надання підтверджуючого(их) документа(ів) у спосіб, встановлений тендерною документацією щодо одного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.