Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2024, 00:00
Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. _Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _Інша інформація зазначена у тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 96 603,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 483,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Захарченко А. Л. |
| Телефон: | 0322263997 |
| E-mail: | tender@railway.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «Монітор-Україна» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: ДК 021:2015 – 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт ліфтів) __ Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовником вимагається усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: __1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Надана учасником довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить імені та по-батькові кожного працівника, який зазначений у довідці. У довідці вказано прізвища та ініціали таких працівників, а саме: Новіков В.В., Папірник Ю.Я., Рудий Б.Я., Казбан М.І. __2. Посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників, установленим критеріям» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 2) пункт 1. розділу І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. __3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка складена відповідно до рекомендованої форми, наведеної у пункті 1. розділу І. «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)» ДОДАТКУ 1 (із обов’язковим зазначенням імені та по батькові кожного працівника: Новікова В.В., Папірника Ю.Я., Рудого Б.Я., Казбана М.І.) ___ Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.