Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 74 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 740 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГОЛОВНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 08735882 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Микита Савчук |
Телефон: | +380964107218 |
E-mail: | savchukgmcmvs@gmail.com |
Місцезнаходження: | 04116, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Бердичівська, буд. 1 |
3 |
І. 1.) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник ТОВ «Промкомплектмонтаж» надав: копію аналогічного договору: - Договір про надання послуг з технічного обслуговування обладнання пральні та харчоблоку № 79/23 від 06.09.2023, контрагент Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків. лист-відгук: - Про виконання Договору № 79/23 від 06.09.2023. Разом з тим учасник до Договору № 79/23 від 06.09.2023 не надав копії/ю документів/а, що підтверджують повне виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз. 2 пп. 1.2. п. 1 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 2 до тендерної документації. 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати документ(и), що підтверджують виконання договору № 79/23 від 06.09.2023 в повному обсязі, згідно його умов. ІІ. 1.) перелік виявлених невідповідностей: Учасник в листі авторизації-сервісного центру, що містить інформацію про підтвердження сервісного центру на ім’я Учасника, файл: авторизований сервісний центр .pdf, не зазначив інформацію про те, що Fagor Industrial S. Coop (Fagor Professional), є виробником обладнання, ремонт та технічне обслуговування якого запропоноване Учасником. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 14 п. 4 ремонт повинен виконуватися авторизованим заводом сервісним центром. Необхідно надати лист від виробника на підтвердження сервісного центру на ім’я Учасника. Виробник має бути ONNERA GROUP або FAGOR Industrial S.Coop. 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист-авторизацію сервісного центру на ім’я Учасника, що містить наступну інформацію: - Fagor Industrial S. Coop (Fagor Professional), є виробником обладнання, ремонт та технічне обслуговування якого запропоноване Учасником. - Підтвердження повноваження та наявність сервісного центру по ремонту та обслуговуванню на території України компанії Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.