Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 45 847,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 229,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
ЄДРПОУ: | 01981738 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хмельницька Наталя Сергіївна |
Телефон: | 380445633879 |
E-mail: | tender_kmkl1@ukr.net |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
2 |
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Веселого Юрія Ігоровича, Україна, 82100, Львівська область, м. Дрогобич, вул. Людкевича, буд. 7, ІПН 3035405973, виявлено невідповідності. У порушення вимог пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації учасник не надав документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів: акт виконаних робіт/наданих послуг, тощо. У порушення вимог додатка 3 до тендерної документації учасник не надав гарантійний лист про те, що гарантійний термін наданих послуг має складати не менше 6 місяців з дати підписання акту наданих послуг. У порушення вимог пункту 1 розділу І тендерної документації учасник не надав гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(-и) учасника, кінцевий(-і) бенефеціар(-и) учасника не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». У порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав лист-згоду учасника з проектом договору, що викладений в додатку 4 до тендерної документації. У порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав інформацію про застосування заходів із захисту довкілля У порушення вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав довідку (за встановленою формою), яка містить інформацію про співвиконавця/субпідрядника, якого учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або лист з інформацією про те, що учасник не планує залучати вищезазначену організацію. У порушення вимог пункту 2 розділу V тендерної документації учасник не надав письмову згоду згідно п. 1 ч. 1 ст. 11 Закону України від 01.06.2010 р. № 2297-VI. У порушення вимог пункту 2 розділу V тендерної документації учасник не надав лист-підтвердження в довільній формі про те, що учасник несе персональну відповідальність за розміщення у складі своєї тендерної пропозиції інформації, що містить персональні дані особи (-іб), яка (-і) не надавала (-и) згоду на їх публікацію. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити невідповідності в інформації та/або документах
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.