Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 353 408 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 534,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02006716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Бабаян |
Телефон: | +380617698131 |
E-mail: | andrii_babaian@ukr.net |
Місцезнаходження: | 69600, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
2 |
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "КАНІВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 2565410790) виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Згідно кваліфікаційним критеріям до учасників (Додаток 3) п. 3. Учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* предметом є Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення за кодом Код ДК 021:2015- 50720000-8 до довідки надати копії договорів з додатками фактичного виконання цього договору. * Аналогічним Договором, в розумінні цієї тендерної документації, є Договір, що підтверджує наявність в Учасника досвіду самостійного надання послуг з ремонту внутрішніх систем опалення. Аналогічні Договори повинні бути виконані повністю і укладені між Учасником та медичними установами або закладами освіти (організаціями, підприємствами), що утримуються за рахунок бюджетних коштів. Наявність досвіду самостійного надання послуг означає, що за аналогічним Договором Учасник має бути виконавцем (підрядником), а не субпідрядною організацією (Договір субпідряду в розумінні даної тендерної документації не вважається аналогічним Договором). До довідки надати завірені копії підтверджуючих документів: - зазначений у таблиці договір з додатками, які є невід’ємними його частинами; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору. - оригінали листів-відгуків від замовника за наданими аналогічними договорами, про належне виконання учасником цих аналогічних договорів, з обов’язковим наведенням дати та номеру договору, предмету договору та вартості робіт за договором. Листи-відгуки повинні мати вихідний номер та дату складання, бути виданими не раніше ніж за місяць до завантаження до електронної системи закупівель та скріпленими печаткою контрагента (за наявності). Контрагент – це інша сторона Договору, тобто Замовник робіт (послуг). Невідповідність: Учасник надав аналогічний договір, який не відповідає вимозі. Рішення: Учаснику ФОП "КАНІВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" (ЄДРПОУ 2565410790) виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* предметом якого є Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення за кодом Код ДК 021:2015- 50720000-8 та до довідки надати копії договорів з додатками фактичного виконання цього договору. До довідки надати завірені копії підтверджуючих документів: - зазначений у таблиці договір з додатками, які є невід’ємними його частинами; - «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору - акт виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору. - оригінали листів-відгуків від замовника за наданими аналогічними договорами, про належне виконання учасником цих аналогічних договорів, з обов’язковим наведенням дати та номеру договору, предмету договору та вартості робіт за договором. Листи-відгуки повинні мати вихідний номер та дату складання, бути виданими не раніше ніж за місяць до завантаження до електронної системи закупівель та скріпленими печаткою контрагента (за наявності). Контрагент – це інша сторона Договору, тобто Замовник робіт (послуг).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.