Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2024, 00:00
Строк надання послуг: відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*. Загальний строк надання послуг: до 15.11.2025 року (включно).** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 559 936 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 52 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Ілля Михайлик |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | illia.mykhailyk@ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Довідку виробнича база, обладнання та МТБ вих. №21/08 від 14.08.2024 року (файл «1 Виробнича база, МТБ.pdf.p7s»), в якій всупереч вимогам Тендерної документації не зазначено форму власності нежитлового приміщення та обладнання, що буде використовуватися для виконання обов’язків по договору. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 частини 1 розділу І «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; - професійний та спеціальний інструмент для ремонту та обслуговування транспортних засобів Замовника; - обладнання для діагностики електронних блоків управління двигунів. Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази*. *- Виробнича база Виконавця повинна бути розташована в м. Полтава або в Полтавській територіальній громаді (Дана вимога встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, що виконує забезпечення потреб країни паливно-енергетичними ресурсами, оскільки у випадку розміщення виробничої бази Виконавця на більш віддалених відстанях від фактичного місця базування ТЗ Замовника, витрати Замовника на доставку транспортних засобів необґрунтовано збільшуються, а саме збільшуються витрати на паливно-мастильні матеріали, на амортизаційне зношення, на додаткові витрати на відрядження. Також, у випадку транспортування транспортних засобів до більш віддалених виробничих баз Виконавців, збільшується час їх перебування на ТО та/або у ремонті, що може призводити до вимушених простоїв виробництва Замовника, оскільки транспортні засоби постійно задіяні на виробничих об’єктах. В свою чергу, це може призвести до значних фінансових втрат як Замовника, так і держави в цілому). У разі оренди/залучення субпідрядників(співвиконавців) надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, яка відповідатиме вимогам Тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.