Закупівлю оголошено - 07-08-2024, 14:33. Дата останніх змін - 20-08-2024, 10:05

Пocлуги з тeхнiчнoгo oбcлугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв

Пocлуги з тeхнiчнoгo oбcлугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв... Державна закупівля - UA-2024-08-07-007288-a Пocлуги з тeхнiчнoгo oбcлугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв від замовника Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 8/7/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-07-007288-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-07-008999-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-08-2024, 14:33
по 13-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-08-2024, 18:00
по 16-08-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
99950
99 950,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 500,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:2 500,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
ЄДРПОУ:40506232 Досьє YouControl
Сайт:https://dniprorada.gov.ua/
Контактна особа:Олексій ТЕРЕЩЕНКО
Телефон:+380567207220
E-mail:departamentblag@ukr.net
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Пocлуги з тeхнiчнoгo oбcлугoву ...
99 950,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пocлуги з тeхнiчнoгo oбcлугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв

236
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро вул. Володимира Мономаха, 17
по 31-12-2024
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пров.Добровольців, будинок 6, квартира 201, 49106, Павло Линдя
Остаточна пропозиція:
96 047,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-08-2024, 12:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-07-007288-a-a1
Номер договору:
19/08-3
Дата підписання договору:
19-08-2024, 10:04
Строк дії договору:
з 19-08-2024 по 31-12-2024
96 047,00 UAH
Ціна договору
96 047,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ЛИНДЯ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
96 047,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-08-2024, 14:35:26
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:07-08-2024, 14:33:40
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:07-08-2024, 14:33:40
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:07-08-2024, 14:33:40
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:07-08-2024, 14:33:40
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Пocлуги з тeхнiчнoгo oбcлугoвування i пoтoчнoгo рeмoнту принтeрiв
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 500,00 грн. (дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія з обслуговуючого Учасника банку. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути завірені належним чином. Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 30 календарних днів. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються його Пропозицією, а саме:  відкликає свою пропозицію після закінчення строку її подання;  відмовляється від підписання Договору про закупівлю після оголошення його переможцем спрощеної закупівлі. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ТА ІНФРАСТРУКТУРИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506232 місцезнаходження: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р № UA288201720355199029002095724 Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції Учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання договору про закупівлю Учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 07-08-2024, 14:33:38
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ