Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 96 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 480,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
ЄДРПОУ: | 36421504 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бібікова Ганна Сергіївна |
Телефон: | +380522332050 |
E-mail: | kzpl@online.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Балашова Сергія Володимировича у процедурі закупівлі № UA-2024-08-07-005437-a було виявлено наступні невідповідності. Згідно до Розділу 3 «Інші документи, які надаються усіма Учасниками для участі у процедурі закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації (для фізичних осіб-підприємців) Учасник повинен надати: - копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований не раніше дати оголошення закупівлі та містить усі дані, що передбачені при формуванні такого витягу або копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На виконання вимог Тендерної документації, Учасником було надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований 24.04.2024. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: - копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований не раніше дати оголошення закупівлі та містить усі дані, що передбачені при формуванні такого витягу. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо Фізичну особу-підприємця Балашова Сергія Володимировича усунути невідповідність протягом 24 години.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.