Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 290 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 451,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 41086985 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Гулицька |
Телефон: | +380465721170 |
E-mail: | hozgr.ur.osvita@ukr.net |
Місцезнаходження: | 15300, Україна, Чернігівська область,м. Корюківка, вул. Бульварна, 6 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
1) Згідно пп. 1.1 Розділу1 Додатку №1 та п. 11 Додатку №5 до тендерної документації Учасник для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування та з зазначенням дати останньої повірки обладнання (приладу). Однак, встановлено невідповідність щодо дати повірки апарата випробувального АВ 50/70 у Довідці №23 від 09.08.2024 року та свідоцтві про вимірювання метрологічних характеристик №В/14/А від 16.02.2023 року. Учаснику необхідно надати у довідці достовірну інформацію. 2) Згідно пп. 1.2 Розділу1 Додатку №1 та п. 12 Додатку №5 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. В документах тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація (документи) на підтвердження права власності на динамометр загального призначення ДПУ-20-1-УХЛ2 та секундомір механічних СОПпр-2а-2-010, які зазначені в Довідці №23 від 09.08.2024 року. 3) Згідно пп. 3.1.1 Розділу1 Додатку №1 та п. 15 Додатку №5 до тендерної документації Учасник має надати довідку про виконання аналогічного договору (договорів) за встановленою формою. Інформація щодо терміну дії договору в довідці Учасника №32 від 09.08.2024 року не відповідає інформації, яка міститься в копіях аналогічних договорів. 4) Відповідно до п. 4 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати форму «Тендерна пропозиція», що міститься в Додатку 4 до тендерної документації. Згідно тендерної пропозиції Учасника за вих. №17 від 15.08.2024 року загальна вартість закупівлі з ПДВ становить 50220,00грн., але остаточна пропозиція Учасника після проведення аукціону становить 52088,00грн. (тобто є більшою, ніж в документах тендерної пропозиції). Просимо надати пояснення та привести документи у відповідність до наданої цінової пропозиції. 5) Відповідно до п. 26 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати калькуляцію вартості кожного підвиду послуги окремо (вимірювання опору ізоляції силової електропроводки; вимірювання повного опору петлі «фаза-нуль» (до 1 кВ) або вимірювання струму КЗ; вимірювання опору заземлюючих пристроїв напругою до 1 кВ включно; вимірювання опору розтікання струму заземлювача напругою до 1 кВ включно). Згідно калькуляції, наданої Учасником за вих. №41 від 15.08.2024 року загальна вартість послуг становить 50220,00грн., однак при перевірці підрахунку загальної суми Замовником встановлено невідповідність, а саме загальна сума становить 84540,00грн. Крім того, остаточна пропозиція Учасника після проведення аукціону становить 52088,00грн. Просимо надати пояснення та привести документи у арифметичну узгодженість з наданою ціновою пропозицією. Підсумовуючи викладене, Учаснику надано 24 години на виправлення невідповідностей тендерної пропозиції та приведення документів у відповідність до вимог тендерної документації. Одночасно повідомляємо, що згідно п. 8 Додатку 5 до тендерної документації у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.