Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Код за ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1, - м. Київ, вул. Святослава Хороброго 9, - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3; - м. Київ, пр-т Повітряних Сил, 53; - м. Київ вул. Ушинського 34а - Київська обл.,Фастівський р-н.,с. Віта Поштова,ННІ 1; - Львівська обл. Деревач - м. Івано-Франківськ вул. Національної Гвардії, 3 Обсяг: детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 552 650,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 07.08.2024 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 552 650 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 526,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національна академія внутрішніх справ |
ЄДРПОУ: | 08751177 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Контактна особа: | Костянтин Доценко |
Телефон: | +380987579685 |
E-mail: | kostyakostya22@gmail.com |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, м. Київ,м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник: - Не надав інформації та підтверджуючих документів щодо наявності сервісного або офісного приміщення. - Не надав копії податкових накладних до аналогічного договору 504 від 21.12.2023 року - Надав лист відгук до аналогічного договору 504 від 21.12.2023 року датований 25.01.2024 року умовами тендерної документації вимагалося «(відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції).» - Не надав інформацію щодо копії форми №1 “Баланс” та копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2024 року - Не надав Оригінал або завірену підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копію довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. - Не надав підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником.) та заповнений проект договору; - Не надав довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасного та якісного надання послуг, на умовах, викладених в тендерній документації; - Не надав засвідчену Учасником копію статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документа. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (для Учасника-юридичної особи); - Надав письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 10 до цієї тендерної документації) лише на директора, умовами тендерної документації вимагалося «заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями такі документи: Надати: - Надати інформацію та підтверджуючі документи щодо наявності сервісного або офісного приміщення. - Надати копії податкових накладних до аналогічного договору 504 від 21.12.2023 року - Надати лист відгук до аналогічного договору 504 від 21.12.2023 року який повинен мати реєстраційний номер та дату його складання, не пізніше 30 днів до дати подання тендерної пропозиції. - Надати інформацію щодо копії форми №1 “Баланс” та копія форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2024 року - Надати Оригінал або завірену підписом учасника (уповноваженої особи учасника) копію довідки (довідок - у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку (банків - у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Документ повинен бути чинним на момент розкриття тендерної пропозиції, а якщо в документі не встановлено термін його дії, він має бути отриманий не раніше ніж за 30 днів до дня розкриття тендерної пропозиції. - Надати підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником.) та заповнений проект договору; - Надати довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника), про можливість вчасного та якісного надання послуг, на умовах, викладених в тендерній документації; - Надати засвідчену Учасником копію статуту зі змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документа. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (для Учасника-юридичної особи); - Надати письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 10 до цієї тендерної документації) на всіх працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору і визначені в довідці про працівників»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.