Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 290 420,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 904,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 8 712,60 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
Телефон: | 380633051563 |
E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРЯНИХ СИЛ, будинок 30 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Охоронно-пожежний захист» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 розділу 6 тендерної документації замовником вказано що учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та погодження з умовами викладеними в проекті договору про закупівлю, що врегульовують відносини між Учасником та Замовником у частині забезпечення договору. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо зобов’язання на надання депозиту на рахунок замовника в якості забезпечення виконання договору. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 027/2 від 12.08.2024 надається учаснику ТОВ «Охоронно-пожежний захист» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування автоматичної пожежної сигналізації та газового пожежогасіння) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання надати депозит на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.