Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 698 613,30 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 986,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент патрульної поліції |
ЄДРПОУ: | 40108646 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Андрій Прокопенко |
Телефон: | +380676391456 |
E-mail: | zakupivli.dpp@patrol.police.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬК-АВТО» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника ПрАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬК-АВТО» платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо), згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації. - Надано гарантійний лист, який підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (власне, орендоване або інше право користування) відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у додатку № 3 до Документації але в переліку не співпадає кількість підйомників зазначених у довідці про технічні, якісні характеристики послуг, що пропонується учасником. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ПрАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬК-АВТО» потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника ПрАТ «ДНІПРОПЕТРОВСЬК-АВТО» платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо), згідно з вимогами Додатку № 1 до цієї Документації. - Надати гарантійний лист, який підтверджує наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (власне, орендоване або інше право користування) відповідно до Додатку № 9 до Документації згідно з вимогами, що зазначені у додатку № 3 до Документації з кількістю підйомників зазначених у довідці про технічні, якісні характеристики послуг, що пропонується учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.