Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 76 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 760,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37899673 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Крошевич |
| Телефон: | +380505007767 |
| E-mail: | kroshevicht@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49030, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 01.08.2024 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надані документи, які містять невідповідності у даних, які вимагалися Замовником (згідно вимоги ТД п. 2.7. Додатку 1): у гарантійному листі № 132/01 від 30.07.2024 учасник гарантує Замовнику наявність операторів, проте, згідно наданих у складі пропозиції наказів про прийняття на роботу цих працівників та трудових книжок зазначені диспетчери. 1.2. п. 2.7. Додатку 1 до тендерної документації: «Учасник повинен зазначити в довідці диспетчерів або операторів пункту централізованого спостереження, які перебувають у трудових відносинах з учасником станом на день подання пропозиції (надати підтверджуючі документи щодо наявності вказаних осіб (не менше 4-х диспетчерів або операторів).» 1.3. Виправити інформацію в гарантійному листі та коректно вказати посаду працівників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.