Період оскарження умов закупівлі - по 29-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 369 258,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 846,29 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zhokl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Сорокун Оксана Вікторівна |
| Телефон: | +380412430810 |
| E-mail: | zakupkazttender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста, 3 |
0 |
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-07-24-007801-a Замовника, а саме, в частині надання послуг – 1 послуга. 2. У складі тендерної пропозиції учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (наявність копії аналогічних договорів (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт або лист-відгук) за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки. - учасник на підтвердження аналогічного договору надав договір №20-019802-23 від 30.10.2023 р. на суму 348123,96 грн. та копію акту приймання виконаних будівельних робіт на суму 339921,26 грн., що не відповідає загальній сумі договору №20-019802-23 від 30.10.2023 р. Таким чином, подані учасником документи свідчать про їх не повного виконання учасником договору, наданого ним як аналогічний. 3. Відсутні копії наказів про прийняття на роботу та/або цивільно-правові договори або трудові договори в підтвердження зазначеної в довідці інформації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 до тендерної документації. 2. Підпунктом 2 пунктом І додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт або лист-відгук) за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір *. під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договорів щодо надання послуг, що входять до відповідної групи послуг Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет закупівлі цих торгів або аналогічних послуг. 3. Підпунктом 2 пунктом ІІ додатку 3 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен надати в підтвердження зазначеної в довідці інформації копії наказів про прийняття на роботу та/або цивільно-правові договори або трудові договори. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. привести у відповідність тендерну пропозицію відповідно до умов оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-07-24-007801-a Замовника. 2. надати копії актів приймання виконаних будівельних робіт або додаткові угоди, що підтверджують повне виконання договору №20-019802-23 від 30.10.2023 р. наданих ним як аналогічних. Привести довідку Або надати копії інших аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (акти наданих послуг/виконаних робіт або лист-відгук) за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) - як мінімум 1 договір. Та привести у відповідність довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2021 та/або 2022 та/або 2023 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. * під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договорів щодо надання послуг, що входять до відповідної групи послуг Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет закупівлі цих торгів або аналогічних послуг. 3. надати копії наказів про прийняття на роботу та/або цивільно-правові договори або трудові договори в підтвердження зазначеної в довідці інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.