Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 130 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків |
| ЄДРПОУ: | 44082145 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Драмарецький Вадим Вячеславович |
| Телефон: | +380508083150 |
| E-mail: | officevp.mtz@tax.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02068, Україна, м. Київ,Київ, вул. Кошиця, 3 |
3 |
Шановний учаснику! Вами не надано підтверджуючі документи згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме: копію документів/а на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій довідці щодо досвіду виконання аналогічного договору. Також, додатку 3 до тендерної документації , а саме: - наявність на підприємстві головного інженера, який має вищу освіту (підтверджується копією диплому), пройшов навчання та перевірку знань з пожежної безпеки (підтверджується наданням посвідчень та/або протоколів про проходження навчання та перевірки знань, виданих уповноваженим органом) та має компетенцію здійснювати технічний нагляд за проведенням ремонту та обслуговування внутрішніх електричних мереж адмінбудівлі; - - копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. Вам необхідно у строк, встановлений законом, надати відомості згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.