Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-22-011302-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_0286_ВО) ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з поточного ремонту верстатів токарно - гвинторізних) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 193 970,00 грн без ПДВ (Два мільйони сто дев'яносто три тисячі дев'ятсот сімдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 25.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.07.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 193 970 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 939,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дума Олександр Юрійович |
| Телефон: | 380443097353 |
| E-mail: | pk_tend@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 21.08.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-07-22-009580-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ІНа вимогу пп. 3.1.1 п. 3 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що включають технологічні машини, обладнання, механізми, інструмент, автотранспорт, в якій зазначено: «Транспортні послуги з перевезення верстатів (в ремонт та після ремонту) надаються транспортно-експедиційною компанією ТОВ «БластКомпані», код ЄДРПОУ 44493636». Однак не надано документ(и), що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. на вимогу пп.3.1.2 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації. 2) На вимогу підпункту 3.2.3 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано скановану копію посвідчень працівника Сокоренко О.М. з перевірки знань з робіт підвищеної небезпеки дійсними на дату подання конкурсної пропозиції, у відповідності до: - «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13) 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункти3.1.1 - 3.1.3 п. 3 Додатку 2 тендерної документації: «3.1.1 Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що включають технологічні машини, обладнання, механізми, інструмент, автотранспорт. 3.1.2 Документ(и), що підтверджують право власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Це можуть бути скановані копії технічних паспортів або та/або бухгалтерську довідку про наявності на балансі підприємства матеріально-технічної бази тощо. Якщо майно вказане в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скановані копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. 3.1.3 Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг є меншими за строк виконання робіт, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом Конкурсу до повного виконання обов’язків за договором.» підпункт 3.2.3 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації: «3.2.3 Скановані копії посвідчень працівників та витяги з протоколу або протоколи з перевірки знань з робіт підвищеної небезпеки дійсними на дату подання конкурсної пропозиції, у відповідності до: - «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13).» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогивиправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олександр ДУМА
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 02.08.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-22-009580-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) Товариство з обмеженою відповідальністю Бердичівський МашРемАльянс Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до Товариство з обмеженою відповідальністю Бердичівський МашРемАльянс, а саме: 1) На вимогу пп. 1.3 пп. 1 п. 1 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано неналежні гарантії на запасні частини, обладнання, матеріали. 2) На вимогу пп. 3.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідні документи. 3) На вимогу пп. 3.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано відповідні документи. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пп. 1.3 пп. 1 п. 1 Додатку 2 тендерної документації: «1.3. Гарантійний лист Учасника складений в довільній формі, який містить зобов’язання що під час надання послуг з ремонту, виконання робіт буде передбачено: Гарантійний термін на встановлені запасні частини, обладнання, матеріали відповідатиме терміну встановленому виробником, але не менше ніж один рік з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг з поточного ремонту. Гарантія на надані послуги з ремонту та запасні частини діятиме не менше 12 місяців, з моменту підписання уповноваженими представниками сторін акту приймання-передачі наданих послуг з поточного ремонту.» пп. 3.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «.1.1 Довідкавдовільнійформі, запідписомуповноваженоїособиучасникатазавіренапечаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що включають технологічні машини, обладнання, механізми, інструмент, автотранспорт. 3.1.2 Документ(и), що підтверджують право власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Це можуть бути скановані копії технічних паспортів або та/або бухгалтерську довідку про наявності на балансі підприємства матеріально-технічної бази тощо. Якщо майно вказане в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються скановані копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, послуг та ін. 3.1.3 Якщотерміндіїдоговорів, щопосвідчуютьправокористування: оренди (лізингу), суборенди, послугєменшимизастроквиконанняробіт, якієпредметомзакупівлі, Учасникповиненнадатилист-підтвердженняорендодавця (власника, тощо) щодонезапереченнявикористанняйогомашинтамеханізмівдлявиконанняробітучасникомзапредметомКонкурсудоповноговиконанняобов’язків за договором. 3.1.4 Довідка у довільній формі щодо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконувати роботи підвищеної небезпеки.». пп. 3.2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пп. 3 п. 2 Додатку 2 тендерної документації: «3.2.1 Довідка з інформацією про наявність фахівців: - інженер-механік – не менше 1 особи; - слюсар-ремонтник 5-6 розряд – не менше двох осіб. - електромонтер з ремонту електроустаткування – не менеше 1 особи; 3.2.2 Скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки. 3.2.3 Скановані копії посвідчень працівників та витяги з протоколу або протоколи з перевірки знань з робіт підвищеної небезпеки дійсними на дату подання конкурсної пропозиції, у відповідності до: - «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13). 3.2.4 Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом «Наймані працівники», копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), наказів про прийняття на роботу, трудові договори (у разі наявності), штатний розпис (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). До уваги учасників: на підставі ч.2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.