Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 111 601,45 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 116,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» |
| ЄДРПОУ: | 25195855 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савенко Ольга Ігорівна |
| Телефон: | +380674471691 |
| E-mail: | savenko.o@kievtv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
2 |
ПОВІДОМДЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищевикладеного, прошу Учасника фізичну особу – підприємця КАСЬКОВА АНДРІЯ СЕРГІЙОВИЧА (код ЄДРПОУ 2788205554)(надалі – ФОП Каськов А.С., учасник) усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортного засобу, код послуг за ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-18-010298-a, а саме: - Надати інформаційну довідку про те, що СТО має можливість працювати в умовах відключення світла (наявність дизель-генератора тощо). Усунути невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: послуги з технічного обслуговування і ремонту транспортного засобу, код послуг за ДК 021:2015 - 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-18-010298-a, необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.