Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2024, 00:00
площа покриття, що підлягає поточному ремонту складає 5 100 м²
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 269 438,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 85 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 26506412 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сербіна Наталя Олександрівна |
| Телефон: | +380482329963 |
| E-mail: | udh@omr.odessa.ua |
| Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Протокольне РІШЕННЯ № 66 уповноваженої особи — Підгайний Дмитро Сергійович —, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради м. Одеса «20» серпня 2024 року Підгайний Дмитро Сергійович, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, відповідно до доручення першого заступника начальника Управління Гвазави В.Р. від 20.08.2024 року, на підставі пп. 1 п. 50 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ВИРІШИВ: 1. Відмінити відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг «Поточний ремонт проїжджої частини та тротуарів вулиць і доріг комунальної власності м. Одеси, згідно до переліку № 14/2024» ДК 021:2015 – 50230000 – 6 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги». Площа покриття, що підлягає поточному ремонту, складає 5 100 м² – у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-16-008329-a); 2. Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ____________ Д. С. Підгайний (підпис) м. п.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 20-08-2024, 12:34 по 31-08-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити невідповідності в тендерній пропозиції, шляхом розміщення документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі у вигляді сканованих копій з оригіналів, як передбачено вимогами п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: Додаток № 1 до тендерної документації на закупівлю послуг за процедурою відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт проїжджої частини та тротуарів вулиць і доріг комунальної власності м. Одеси, згідно до переліку № 14/2024» Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник закупівлі відповідно до вимог тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1. Інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності вищезазначеному критерію надається довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника* – таблиця № 1. Підтверджується сканованими копіями з оригіналів документів: договору, довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ – 3, листом – відгуком від замовника про його виконання (відгук повинен містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір, який був виконаний в повному обсязі та предметом якого було надання послуг, пов’язаних з поточним ремонтом доріг. Таблиця № 1 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфіденційності Довідка про виконання аналогічного договору ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п № договору Дата договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору 1 2 3 4 5 6 7 Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) М.П. * * ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.