Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 366 650,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 833,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр превентивної медицини Державного управління справами |
| ЄДРПОУ: | 03363341 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Янишпільський Володимир Петрович |
| Телефон: | 380445265103 |
| E-mail: | sesdus@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, Вулиця Академіка Заболотного, будинок 15 |
2 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-07-16-004804-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «код ДК 021:2015: 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ», код ЄДРПОУ/ІПН 38575071 було виявлено наступні невідповідності: На виконання вимог п. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано Атестат про акредитацію № 40036 від 20.01.2024 калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» з додатком, який визначає сферу акредитації. Додаток 2 п. 3. Вимоги щодо якості предмет закупівлі: - Послуги, що надаються Виконавцем повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Весь перелік ЗВТ Замовника має входити до Сфери акредитації Учасника на проведення калібрування ЗВТ, відповідаючи діапазонам вимірювань згідно технічної документації на ЗВТ Замовника. Сфера акредитації калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» не підтверджує можливість проведення калібрування фотометра фотоелектричного КФК-3-01 у визначеному діапазоні вимірювань, а саме: Вимоги технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації) щодо параметрів Сфера акредитації калібрувальної лабораторії ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» (додаток до Атестату про акредитацію № 40036 від 20.01.2024) Параметр Діапазон вимірювань Об’єкт калібрування Діапазон або точки вимірювань 78 Фотометр фотоелектричний КФК-3-01 Від 0,004 до 0,2 Б Фотометричні та спектрофотометричні засоби вимірювальної техніки, фотометри та інше 0,03 – 3,2 Б Інформація про субпідрядника (сфера акредитації), який міг би виконати калібрування фотометра фотоелектричного КФК-3-01 у визначеному діапазоні вимірювань, в тендерній документації Учасника відсутня (хоча така вимога наявна у пункті 3 додатку 2 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Атестат про акредитацію та Сферу акредитації на проведення калібрування ЗВТ. 1. Учасник повинен завантажити підтверджуючий документ впродовж встановленого вимогою строку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.