Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2024, 00:00
ДК 021:2015: 50112100-4 Послуги з ремонту автомобілів (Послуги з поточного ремонту спеціалізованого автомобіля NISSAN Pathfinder R51), 50114100-8 Послуги з ремонту вантажних автомобілів (Послуги з поточного ремонту пожежної автоцистерни АЦ-1,6 MERCEDES-BENZ, 1224 AF, автомобіля зв’язку та освітлення IVECO C30 C, автодрабини пожежної IVECO Magirus 140-25А), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 376 337,21 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 881,69 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
ЄДРПОУ: | 38625593 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zp.dsns.gov.ua/ |
Контактна особа: | Коломоєць Максим Олександрович |
Телефон: | +380617879457 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, Фортечна, 65 |
1 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ "ЛЕГОН РЕПАР ТРАК" встановлене наступне: Згідно пп.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ " ЛЕГІОН РЕПАІР ТРАК " надав копію аналогічного договору № 2024/04/9 від 16 квітня 2024 року який дійсний по 31 грудня 2025 року. Тим самим замовником було виявлено що термін дії аналогічного договору ще не закінчився, що може вказувати на те, що він не виконаний у повному обсязі. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, який виконано в повному обсязі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.