Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 60 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01992268 Досьє YouControl |
Сайт: | http://zakodl.com/ |
Контактна особа: | Оксана Станкович |
Телефон: | +380313123450 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,м. Мукачево, ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39 |
2 |
Повідомлення Про виправлення невідповідностей 1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію згідно пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у 2020-2023 роках, учасником подано угоду №34 від 23.04.2024 та угоду №42/76 від 10.06.2024 на виконання робіт за кодом ДК 021:2015 – 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, тоді як замовником вимагалось підтвердження саме за період 2020-2023 років. Необхідно надати: Копію аналогічного договору та акту здачі приймання виконаних робіт за період 2020-2023 років. 2. На виконання умов тендерної документації замовника учасником ФОП Вакула В.В. подано у складі тендерної пропозиції копії наступних документів: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, лист-гарантія (про санкції), інформація про кінцевого власника, гарантійний лист (місцезнаходження), гарантійний лист (резидент), інформація про право підписання договору про закупівлю, інформація про невикористання дитячої праці, довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, аналогічні договори та акти здачі-приймання виконаних робіт, гарантійний лист про якісне та своєчасне виконання робіт за даною процедурою, проект договору. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником зазначено: «1)Якщо подається сканована копія з оригіналу документу ніяких відміток на таких документах робити не потрібно. 2) Якщо подається сканована копія з копії документу, така копія повинна містити напис «Згідно з оригіналом, посада, ПІБ, підпис, відбиток печатки». Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель)». Учасником у складі тендерної пропозиції подано сканкопії з копій вищезазначених документів, що суперечить вимогам п.1 розділу 3 Тендерної документації замовника. Необхідно надати: Сканкопії оригіналів документів: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, свідоцтва про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, лист-гарантія (про санкції), інформація про кінцевого власника, гарантійний лист (місцезнаходження), гарантійний лист (резидент), інформація про право підписання договору про закупівлю, інформація про невикористання дитячої праці, довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, аналогічні договори та акти здачі-приймання виконаних робіт, гарантійний лист про якісне та своєчасне виконання робіт за даною процедурою, проект договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.