Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 97 366,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 486,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мирослава Ігорівна Савчук |
| Телефон: | +380661030345 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, буд. 91 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку № 1 до тендерної документації визначено «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Учасник повинен підтвердити: пункт 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно з підпунктом 2.2.1 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Довідка, що подається у формі сканованого документа, складена у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник надає перелік обладнання, яке буде використовуватися для надання послуг визначених Технічною специфікацією». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи не у відповідності згідно Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації підпункт 2.2.1 пункту 2 розділу 1: «Довідка, що подається у формі сканованого документа, складена у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник надає перелік обладнання, яке буде використовуватися для надання послуг визначених Технічною специфікацією». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно привести у відповідність у строк, визначений Особливостями, документ згідно з підпунктом 2.2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.