Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
Місце надання послуг: у зв’язку з особливостями технічних характеристик деяких видів засобів вимірювальної техніки, надання Послуг здійснюється за двома адресами: у стаціонарних лабораторіях Учасника/Виконавця та у пересувних лабораторіях Учасника/Виконавця або безпосередньо у Замовника за адресою: 01011 м. Київ, вул. Євгена Гуцала, 4-А, АДВЛ «Текстиль-ТЕСТ» КНУТД.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 450,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://knutd.com.ua |
| Контактна особа: | Любов Шевченко |
| Телефон: | +380671708177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
0 |
Після розгляду тендерної пропозиції ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (надалі - Учасник) встановлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - у складі тендерної пропозиції Учасником було надано довідку від 04.07.2024р. №8-11/1704 в якій Учасник зазначає не повну інформацію, яка вимагалась в пункті 4 таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції Учасником було надано лист від 04.07.2024р. №8-11/1706 в якій Учасник зазначає не повну інформацію, яка вимагалась в пункті 7 таблиці 2.1. Додатку 2 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції Учасником було надано інформаційна довідка від 04.07.2024р. №8-11/1711 в якій Учасник зазначає не повну інформацію, яка вимагалась в підпункті 1.4.2.3. частини 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції Учасником були надані підтверджуючі документи про виконання аналогічного договору в тексті якої допущено технічні/механічні описки, невідповідність підпункті 1.1. таблиці 5.1. Додатку 5 до тендерної документації; З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник повинен протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, завантажити в електрону систему закупівель: довідку в довільній формі від 04.07.2024р. №8-11/1704 з доповненою інформацією відповідно вимог Замовника, гарантійний лист з інформацією щодо погодження з вимогами Замовника, визначеними у Додатку 3 до тендерної документації, оновлену інформаційну довідку про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію, підтверджуючі документи про виконання аналогічного договору що є предметом закупівлю з виправленими механічними/технічними описками.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.