Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 8 549 869,32 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 128 248,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олександр Стесенко |
Телефон: | +0950020104 |
E-mail: | oleksandr.stesenko@ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано видаткову накладну № РП-0000074 від 5 червня 2019 р. згідно до вимоги п.п.1.2, п.1.1 Кваліфікаційних критерій до учасників закупівель Додатку №1 до ТД. Проте, у видатковій накладній відсутня повна інформація (модель, номер) стосовно даного обладнання. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» 1.1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель 1. Наявність обладнання, матеріально- технічної бази (далі – МТБ) 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності комп’ютерного діагностичного обладнання «HIAB» надати: - скановані копії документів що підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним діагностичним обладнанням «HIAB» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO скановані копії документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним діагностичним обладнанням «HIAB» з повною інформацією (модель, номер) стосовно даного обладнання. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано скановану копію дозволу № 277.14.53 згідно до вимоги п.п.2.1, п.1.2. Інші вимоги до учасників закупівель Додатку №1 до ТД. Проте, в даному дозволі відсутня інформація щодо проведення технічного обслуговування. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам»1.2 Інші вимоги до учасників закупівель 2. Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства 2.1. Сканований оригінал та/або скановану копію документу(-ів) дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки (Дозвіл/Декларація), що надається(-ються) роботодавцю та/або реєструється(-ються) за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі Порядок), затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р., а саме на: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - вантажопідіймальних кранів і машин. У випадку, якщо згідно із чинним законодавством паперові примірники дозволу/ декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства, згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Документ(-и) повинен(-нні) бути чинним(-и) на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно, завантажити в систему PROZORRO сканований оригінал та/або скановану копію документу(-ів) дозвільного характеру на виконання робіт підвищеної небезпеки (Дозвіл/Декларація), що надається(-ються) роботодавцю та/або реєструється(-ються) за поданням роботодавця уповноваженим органом у відповідності до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі Порядок), затвердженого Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р., а саме на: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкцію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - вантажопідіймальних кранів і машин. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано Додаток №5«Опитувальник Контрагента» некоректно заповнений, а саме: пунктом 8.3.Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів, яку Учасником надано не було. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №2.1 до тендерної документації п.1Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO структуру власності відповідно до вимог п. 8.3 «Опитувальника Контрагента-юридичної особи».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.