Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 448 670,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 243,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
ЄДРПОУ: | 44211502 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лукьянов Ігор Олександрович |
Телефон: | +380970216564 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Фонтанка, вул. Степна, буд. 4 |
2 |
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:по-перше, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації пункту 1 "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»*:" підпункту 1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2 було наведено «Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації». Учасником у тендерній пропозиції не надано довідку з доповненням інформації у відповідності із наведеним у тендерній документації. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації пункту 1 "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»*:" підпункту 1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2 було наведено «Таблиця № 2 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації»;по-друге, відповідно до тендерної документації додатку 1 до тендерної документації пункту 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). підпункту 14 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (має бути отриманий не раніше, ніж за 30 (тридцять) днів до дати подання документу). Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації пункту 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). підпункту 14 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (має бути отриманий не раніше, ніж за 30 (тридцять) днів до дати подання документу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.