Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05498708 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Олексіївна Москаленко |
| Телефон: | +380505284733 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69001, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25 |
2 |
Шановний Учасник! 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Документи, що подані в складі пропозиції Учасника, містять підпис директора ЗАПОРІЗЬКОЇ ФІЛІЇ ДП «ДНІПРОСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» Віталія ЖУКОВА, в той час, як тендерна пропозиція взагалом підписана заступником генерального директора з питань метрологiї Рудько Катериною Вячеславівною. В поданій у складі пропозиції довіреності від 03.01.2024 №05-09/3 щодо повноважень заступника генерального директора з питань метрологiї Рудько Катерини Вячеславiвни відсутня інформація щодо права підпису та засвідчення документів з використанням КЕП та електронної печатки. В той же час в поданій у складі пропозиції довіреності від 01.04.2024 №05-09/29 щодо повноважень директора Запорізької філії ДП «Дніпростандартметрологія» Жукова Віталія Володимировича зазначено право підпису та засвідчення документів з використанням КЕП та електронної печатки. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Тендерна Документація, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Привести у відповідність підпис документів у складі тендерної пропозиції Учасника та підпис пропозиції в системі/ або надати підтвердження повноважень (довіреність, інший документ згідно діючого законодавства) заступника генерального директора з питань метрологiї Рудько Катерини Вячеславiвни щодо права підпису та засвідчення документів тендерної пропозиції Учасника в процедурах закупівлі з використанням КЕП та електронної печатки. Дякуємо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.