Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 262 726,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 627,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Офіс Генерального прокурора |
| ЄДРПОУ: | 00034051 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Коновал |
| Телефон: | +380445967096 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
5 |
В тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником: 1. Довідка з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі кваліфікованих працівників, яких буде залучено до безпосереднього надання послуг, не містить інформацію щодо реквізитів наданих у тендерній пропозиції усіх посвідчень або свідоцтв, або дипломів, або інших документів електромеханіків з ліфтів (з кваліфікацією не нижче 4-го розряду) (зазначається номер та дата посвідчень/протоколів/витягів з протоколів/свідоцтв/дипломів/інших документів). Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону, підстави, визначені пунктом 47 особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством»; п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій». 2. В складі кошторисної документації не надано у форматі PDF відомість ресурсів до локального кошторису. Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація та інші вимоги до учасника», «Інші вимоги до учасника»; п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником: 1. Надати оновлену довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП та електронної печатки (у разі наявності), з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі не менше 2 (двох) кваліфікованих працівників, яких буде залучено до безпосереднього надання послуг із зазначенням наступної інформації щодо відповідних працівників учасника: • ПІБ; • посада; • стаж роботи; • реквізити документів, що підтверджують проходження працівником навчання та/або перевірку знань, у тому числі перевірки знань з електробезпеки (не менше III групи допуску) (зазначається номер та дата посвідчень/протоколів/витягів з протоколів/свідоцтв/дипломів/інших документів). 2. Надати в складі кошторисної документації розрахованої у програмному комплексі АВК-5 (версія 3.9.1) (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України) у форматі PDF: - відомість ресурсів до локального кошторису.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.