Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 172 120,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 862,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 40108934 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.guard.np.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Сідоріна |
| Телефон: | +380487408108 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А |
1 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надані документи, що підтверджують повноваження представника учасника щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації. Надані документи (документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала довіреність, рішення учасника, наказ про призначення директора) не можуть бути взяти до уваги оскільки учасник надав копії зазначених документів замість оригіналів, як це вимагалось замовником. - не надана інформація щодо права підпису уповноваженою особою договору за результатами закупівлі, оскільки надана довіреність від 29.11.2023 № 18 без зазначення повноважень повіреного щодо підпису договору за результатами закупівлі, що, у свою чергу, суперечить інформації, про таке повноваження, що міститься у довідці учасника від 27.06.2024 № 90, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації. - не надана інформація про створення юридичної особи, що здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту, а також відповідне рішення засновників про здійснення діяльності на підставі такого статуту. Наданий документ (протокол від 13.12.2017 № 1 установчих зборів засновників) не може бути прийнятий до уваги оскільки учасник надав копію зазначеного документу замість оригіналу, як це вимагалось замовником, чим порушено вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації. Разом з тим довідка щодо провадження діяльності на підставі модельного статуту від 27.06.2024 № 90/1 не містить інформацію щодо обрання під час подання для державної реєстрації створення товариства з обмеженою відповідальністю, що діє на підставі модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю варіантів “за замовчуванням” або відповідних положень модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 367. - не наданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 20.09.2022, зазначений у листі-пояснення Учасника щодо зміни найменування підприємства від 27.06.2024 № 90/11. - у наданому учасником листі-відгуку від 01.07.2024 № 10/1445 для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору відсутня інформація про ціну (вартість) договору, чим порушено вимоги п. 5 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки наданої тендерної пропозиції встановлено, що не вірно зазначена загальна сума ПДВ, чим порушено вимоги пп.3.1. п.5 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати документи, що підтверджують повноваження представника учасника щодо підпису документів наданої тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, що зазначені у п.1 розділу 3 тендерної документації. - надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 20.09.2022, зазначений у листі-пояснення Учасника щодо зміни найменування підприємства від 27.06.2024 № 90/11. - надати оригінал позитивного листа відгуку, який виданий суб’єктом господарювання (з яким був укладений аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.. - надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.