Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Строк (термін) надання послуг: не більше 10 календарних днів на одну партію балонів з дати підписання Сторонами дефектного акту. Одна партія включає в себе не більше 15 балонів (кисневі – 10 шт., вуглекислотні – 5 шт.). Початок надання послуг: не пізніше 5 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі балонів в ремонт.*. Загальний строк надання послуг не пізніше 31.12.2025р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 98 692,88 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 974,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Михайліченко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. Учасником, на виконання вимог підпункту 1. пункту 2. розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №567.14.53 (файл з назвою «15_Дозвіл_роб.pdf») зі строком дії дозволу до 13.11.2024. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасником не надано Гарантійний лист з зобов’язанням продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг (до 31.12.2025р.). 2. Учасником, на виконання вимог пункту 1 Додатку № 2.1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (файл з назвою «18_Опитувальни_юр_особа.pdf.»), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме пунктом 8.3.Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів. 3. Учасником, на виконання вимог підпункту 1 пункту 3 розділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Довідку про досвід виконання аналогічних договорів (файл з назвою «10_Довідка_вик_аналог_договору.pdf»), що не відповідає вимогам Замовника, зокрема: відсутня інформація про номер договору та роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); предмет договору №2608-4 від 26.10.2020 зазначено не повністю – відсутні слова «зі стиснутими та зрідженими газами». 4. Учасником, на виконання вимог підпункту 3 пункту 1. розділу 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Статуту учасника (файл з назвою «14_Статут.pdf»), що не забезпечує можливість ознайомлення зі змістом всього документу (частину тексту не видно). 5. Учасником, на виконання вимог підпункту 1 пункту 1 розділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо інформації про місце розташування Виробничої бази (файл з назвою 2_Довідка_вироб_база_факт_адреса.pdf), при цьому в Довідці відсутня інформація про належність (власна/орендована) виробничої бази (МТБ), у зв’язку з чим неможливо встановити виконання учасником вимог підпункту 2 пункту 1 частини «1.1.Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації стосовно надання документів, що підтверджують право користування МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо (у разі оренди). 6. Учасником, на виконання вимог підпункту 3 пункту 2 розділу 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) проходження навчання/підвищення кваліфікації фахівців, інформація про якого надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п. 1. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Вимога пп.1. п.2. розд.1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Вимога п.1 Додатку № 2.1 до тендерної документації, Додатку № 5 до тендерної документації. 3. Вимога пп. 1 п. 3 розд.1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Вимога пп.3 п.1 розд.1.2. «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 5. Вимога пп. 1 та пп. 2 п. 1 розд.1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 6. Вимога пп. 3 п. 2 розд.1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно надати Гарантійний лист в довільній формі, з зобов’язанням продовжити термін дії дозвільного документу (Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки №567.14.53) на термін, що не менший за період надання послуг (до 31.12.2025р.). 2. Учаснику необхідно надати інформацію про Структуру власності згідно Додатку №5 до тендерної документації «Опитувальник Контрагента-юридичної особи» (вкладка «Додаток - структура власності»). 3. Учаснику необхідно надати оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (*Аналогічним (-ми) договором(-ами) вважається: договір(-ри) щодо надання послуг з ремонту та/або технічного обслуговування балонів зі стиснутими та зрідженими газами.) Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець). В довідці/листі зазначити інформацію про номер договору та роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); зазначити повністю предмет договору. 4. Учаснику необхідно надати оновлену скановану копію Статуту (в останній редакції) відскановану в якості, що забезпечує можливість ознайомлення зі змістом всього документу. 5. Учаснику необхідно: - надати оновлену довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням МТБ, що буде використовуватися для виконання обов’язків по договору. Обов’язково зазначається місце розташування Виробничої бази.* (*Виробнича база Виконавця повинна територіально знаходитися в межах 200 км від м. Полтава). - у разі оренди, надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування МТБ (Виробнича база Виконавця), яка буде використана для виконання обов’язків по договору згідно п.1, за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо. В Довідці зазначити інформацію про належність (власний, орендований) виробничої бази (МТБ), у разі оренди - надати підтверджуючі право користування документи. 6. Учаснику необхідно надати скан-копію(-ї) документу(-ів), що підтверджує(-ють) проходження навчання/підвищення кваліфікації фахівців, інформація про якого надана на підтвердження відповідності мінімальним вимогам Замовника у довідці/листі складеній(-ому) відповідно до п. 1. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.